♥ҳ̸Ҳ̸♥ ـــــتـــنــهــایی♥ҳ̸Ҳ̸♥
دیـــگه میـــرم - تنهــایی - مــرگ

♥ҳ̸Ҳ̸♥ دیــگِهــ میــــرم ♥ҳ̸Ҳ̸♥












   جانــ غمگین ، تــنــ ســوزان ، دلـــ شــیدا دارم
    آنچه شـایسته عشق است ، مهیــا دارم
    سوز دل ، خـــونــ جگر ، آتشــ غم ، درد فراق
    چه بلاها که ز عشقت من تـــنـــها دارم



نظرات شما عزیزان:

فاطمهـــــــ
ساعت21:37---10 آذر 1393


سهال
ساعت15:30---3 آبان 1393
سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..


سهیلا
ساعت19:48---4 مهر 1393

پُشــت به دُنیــآ نَـکَرده اَم
نـِگآهم رو به آسِـمانـیست کـه وُسـعَت بـی پآیــآن تـو رآ دَر خُـود جـآی دآده اسـت
وجـودَت آنقَـدر بُـزرگ اسـت
کـه زَمـین جـآی دیـدنـَت نیـست
بـآید آسِمـآن را نـِگآه کَـرد
خُدایـا نِگآهَم کـُن
وَقتی نَدارَم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,ساعت 15:33 توسط ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت